Časté dotazy

Garance doručení květin příjemci

LaFlora.com vám vždy garantuje doručení květin bez ohledu na zem, kterou si vyberete. Květiny vašemu blízkému doručíme včas a budou čerstvé. Vybíráme pro vás květiny od těch nejlepších dodavatelů. Vždy po doručení květin Vám zašleme potvrzení na váš e-mail a zároveň vás poprosíme o ohodnocení našich služeb.

 

Jak objednat květinu?

Přes e-shop 

  • Krok č.1 – Vyberete místo doručení květin, květiny je možné doručit kdekoliv ve 121 zemích 
  • Krok č.2  - Vyberte produkt, který se vám líbí    
  • Krok č. 3 – Vyberte variantu (velikost) kytice, pokud je daný produkt k dispozici ve více variantách a následně potvrďte objednat 
  • Krok č. 4 – Nyní jste přesměrování do nákupního košíku, kde si, prosím, pečlivě zkontrolujte obsah. Ve sloupci Destinace se zobrazuje země, kam budeme kytici doručovat. Pokud vše souhlasí, potvrďte zelené tlačítko Pokračovat
  • Krok č. 5 – Nyní vám kalendář nabízí dny, kdy je možné kytici do daného státu doručit, tyto dny jsou vyznačeny tmavší šedou. Po kliknutí na požadovaný den se dostáváte k volbě času doručení, vždy se jedná o místní čas země, kam si přejete doručit květinu. Výběru času doručení pokračujte potvrzením zeleného tlačítka Pokračovat.
  • Krok č. 6 – Nejprve vyplňujete údaje o příjemci květin, doporučujeme vyplnit i text přání, váš blízký bude mít z dárku větší radost. Následuje vyplnění údajů o vás, pokud. Pokud není jednoduché příjemce květin na adrese nalézt, doporučujeme podrobněji popsat, kde se dotyčný nachází. Informace u kterých je hvězdička jsou povinné a je nutné je vyplnit.
  • Krok č. 7 – Vyberte platební metodu, která vám nejvíce vyhovuje, v případě, že je na doručení velmi málo času (do 24 hodin), je vhodné zvolit jako typ platby platební kartu nebo PayPal. Následně potvrdíte zaplatit a dle výběru platební metody vyplníte příslušná pole.  
  • Krok č 8 – Systém vás informuje o tom, že objednávka byla odeslána, do jedné minuty od odeslání objednávky obdržíte na e-mail potvrzení objednávky. Jakmile je připsána částka na náš účet, zašleme vám potvrzení o přijetí platby.
  • Krok č. 9 – Jakmile kytici příjemci doručíme, zašleme vám e-mail, kde vám potvrdíme doručení květin.

Telefonicky

V kontaktu naleznete telefonní číslo na našeho operátora, který vám zařídí doručení kytice dle vašeho přání.

 

Mohu zaplatit klasickým bankovním převodem?

Ano, můžete, jen je zapotřebí počítat s tím, že k připsání peněz za květiny ve většině případů nedojde tentýž den. Přejete-li si zaplatit převodem a na doručení květin zbývá méně jak 72 hodin, zašlete, prosím, potvrzení o odeslání platby na email: info@laflora.com.

 

Kdy je možné květiny nejdříve doručit?

 

Doručení květin po ČR

Pracovní dny
Objednané zboží (kytice a další doplňkové zboží) můžeme nejdříve doručit za 3 hodiny od objednávky, pokud je objednávka přijata a zaplacena do 1600.

Víkendy a státní svátky
Objednané zboží (kytice a další doplňkové zboží) můžeme o víkendu a ve státní svátek doručit, pokud je objednávka přijata a zaplacena nejpozději do 1600 v pracovní den předcházející víkendu nebo státnímu svátku, kdy chcete kytice doručit. Toto neplatí v případě květinových svátků sv. Valentýna, MDŽ a Dne Matek.


Doručení květin do zahraničí

Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek a sobota
Kytice vám doručíme do jakékoliv země ze seznamu zemí v menu „kytice do zahraničí“. 
Je zapotřebí, aby byla objednávka přijata a zaplacena nejpozději do 1600 hodin v pracovní den ČR předcházející dni, kdy chcete kytici doručit.

Neděle
V neděli není možné kytice doručit.

© 2017 LaFlora | Rozvoz květin. Powered by LaFlora.com.